ثبت شرکت سهامی خاص


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1398
بازدید : 179
نویسنده : محمد

یک شرکت خصوصی رایج ترین و ساده ترین شکل شرکت ثبت شده است. قابل مقایسه با یک شرکت نزدیک است. شرکتهای نزدیک دیگر ثبت نشده اند.

شرکتهای خصوصی ممکن است سهام را به عموم عرضه نکنند و محدودیت هایی نیز در مورد انتقال سهام آنها وجود دارد. شرکت های خصوصی باید حداقل یک مدیر و یک مؤسس داشته باشند. مدیر و مؤسس ممکن است همان شخص باشد. کلمه "شخص" شامل یک نهاد حقوقی است. این بدان معنی است که یک شخص حقوقی یا اعتماد ممکن است مؤسس شرکت جدید باشد. بیشتر شرکت های خصوصی با مالکیت اداره می شوند و تمایل به داشتن تعداد مدیرانی کمتر دارند.

کلیه شرکت ها باید دارای یک تفاهم نامه ثبت اختراع (MOI) باشند که قوانینی را که توسط سهامداران برای توافق و مدیریت مشاغل توافق شده است ، تنظیم می کند. شرکتهای خصوصی ممکن است با یک استاندارد یا وزارت امور خارجه سفارشی ثبت شوند. MOI استاندارد توسط قانون تهیه شده است و در فرایند ثبت شرکت ادغام می شود (برای پیش نمایش یک MOI استاندارد اینجا را کلیک کنید). یک وزارت امور خارجه سفارشی یا غیر استاندارد به سهامداران این امکان را می دهد که شرایط خاصی را تحمیل کنند یا برخی از الزامات از قبیل الزام حسابرسی را کنار بگذارند. این وزارت امور داخله باید به برنامه ها متصل شود و ممکن است نیاز به کمک یک شخص دارای صلاحیت قانونی یا شخصی با دانش منشی شرکت داشته باشد. در حال حاضر ، شرکت های خصوصی با MOI های سفارشی فقط می توانند به صورت دستی ثبت شوند.

یک شرکت خصوصی با MOI استاندارد ممکن است بصورت آنلاین در وب سایت ما ، در یک ترمینال سلف سرویس یا از طریق یک بانک همکاری ، مانند FNB ، ثبت شود. برای مشاهده راهنمایی در مورد ثبت نام یک شرکت خصوصی در پایانه های خدمات خودیاری اینجا را کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: ثبت شرکت سهامی خاص ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com